La Diada del Pàdel de Lleida 2014 ha tancat un any intens pel que fa a la pràctica d’aquest esport a les comarques lleidatanes. Una quarantena de persones entre autoritats, jugadors i jugadores, entrenadors i representants d’entitats s’han aplegat al Sicoris Club per celebrar aquesta trobada. Un esdeveniment que ha servit per fer entrega dels trofeus de la Lliga Catalana de Lleida 2014 i del Màster Provincial. Pel que fa a la Lliga, en 2ª femenina l’equip guanyador ha estat Olimpia Esport, mentre que a 1ª el títol ha estat pel Club Natació Lleida ‘A’. En nois, en 2ª el conjunt vencedor ha estat el Pàdel Indoor ‘B’, mentre que a 1ª el CT Lleida ‘A’ és el campió.
Pel que fa al Master Provincial de Lleida, les corones de campiones femenines han estat per Imma Armero i Yasmine Aboufaraj, que han derrotat en la final a Laia Bonilla i Marina López. En categoria masculina la parella integrada per Jaume Tarradellas i Kike Huelin s’han imposat a Alberto Ramírez i Alberto Modol.
La Diada del Pàdel de Lleida ha comptat amb un gran nombre d’autoritats. Per part de l’Ajuntament, el Sr. Txema Alonso com a regidor d’esports ha assistit a l’acte. De part de la Federació Catalana de Pàdel, el president Sr. Pere Hernàndez, acompanyat del Sr. Daniel Vives, vicepresident de l’òrgan federatiu, i del Sr. F.Xavier Esteban, delegat de la Federació a les comarques de Lleida hi han estat presents. Com a amfitrió, el Sr. Eduard Abella, president del Sicoris Club. Una magnífica vetllada en que els assistents han gaudit d’una nit on el pàdel lleidatà ha estat protagonista.